En till Slamvinst!



Det är en höst i pottans tecken ...
Nej i poesins tecken! Eller snarare i estradpoesins tecken.
Igår vann jag mitt livs ANDRA slam. Hammer & Tongue at Komedia.
Efter att ha tävlat i slam i Brighton sen 2006 har jag äntligen fått upp ångan.
Först hade jag inte tänkt gå ut på grund av November Rain
men regnet gjorde uppehåll och jag satte på mig cykeln och hojade in till stan
för att stå på scen i tre minuter och framföra en dikt om tåg.

Och eftersom jag vann går jag vidare till the grand slam final den första december
då alla slamvinnare från 2011 tävlar mot varandra.

Här kan du läsa dikten.



Kommentarer
Postat av: Sara Starkström

WOW! Nu har du det! :D Detta är stort! Du är på uppgång baby ... eller ja du är ju redan på toppen. Twin Peaks.

2011-11-04 @ 18:19:15
URL: http://finest.se/gamegirl
Postat av: Muss

Kan du vara snäll och översätta, men det kanske är svårt. Jag är en stolt mamma!

2011-11-05 @ 17:29:51
Postat av: Lotus

WOW. Koolt! (superlative-nånting. vore det ett namn?)

2011-11-09 @ 20:39:56
URL: http://www.hallabiblan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0