Självporträtt, Polly, Inneboende och Mjölby



Svar till Broder Daniel: Ja det stämmer att håret är kort på ena sidan
Bra om man inte kan bestämma sig ...
Nästa gång kanske det blir halva håret rött och halva håret svart haha

Äntligen är Polly frisk! Hon har fått en ny hjärna
(Min laptop har fått en ny hårddisk)
Anledningen till att hon heter Polly är att hon är döpt efter
legenden om Pollyanna
en flicka som såg det positiva i varje situation
Även om jag förlorade dyrbar skrivtid
så var det ju ändå bättre att Polly strulade INNAN jag åkte till Brighton ...

Jag har kollat massa rumsannonser och har även fått erbjudanden från kompisar och kompisars kompisar. Just nu har jag följande alternativ:
*inneboende hos ett par som är med i Hare Krishna (bra kompisar till mig)
*inneboende hos en kvinna med 17-årig dotter och 5-årig son, stor trädgård
*inneboende hos en bög, tyst och lugn miljö
*inneboende hos vegetarianer i Kemp Town

Fast bögen och vegetarianerna har inte kontaktat mig än. Men hoppas kan man ju!

Det blev omväxling i detta inlägg.
I tisdags var jag i Mjölby och föreläste om blommor och bin, läs mer genom att klicka här.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefin bild! Ska spara och ha som inspiration! Ska bli kul att se vart du får bo. Som vanligt: Stort lycka till med allt du gör!!! KRAM!

2009-05-28 @ 22:12:25
Postat av: Svinto. River.

snyggo!!!!!!!!!!!!!!!



bo i Kemp Town!!!!



får jag ta bilden till partyboken???

2009-05-28 @ 23:10:33
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: annalivet

Du ser supersnygg ut. Såklart man ska ha längre hår på ena sidan. Det har väl alla coola typer, eller hur?! Lycka till med bostadshittandet. Hoppas du snart har ett världsaschysst ställe. Intressant förresten med den där legenden. Den måste jag ta och kolla upp. Något för en annan att inspireras av. KRAM

2009-05-28 @ 23:50:30
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: Lotus

SNYGGO!

Behöver nya adressen när du har den!

2009-05-31 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0