Sommarsolstånd vid Stonehenge - istället för midsommar - istället för workshop





Jag hade bokat in mig på en skrivar-workshop i lördags som hette "Making your own luck", men den blev inställd. I sista minuten följde jag och Sky med Hare Krishnas till Stonehenge för att fira sommarsolståndet. (Natten mellan fredag och lördag. Enda gången på året allmänheten får gå fram till stenarna och ta på dem.) Detta spontana infall inspirerade mig till att både leva och skriva. Dessutom kostade det mig bara en tredjedel av vad workshopen skulle ha kostat ;=)

Kommentarer
Postat av: Sara

ååååh vad härligt det ser ut och vad fina ni är! <3



snygg färg på bilderna också!

2008-06-22 @ 23:40:09
Postat av: Lotusen

Tillbaka från dalarna och midsommarfirandet. Skönt. och snart ska jag ge mig in i duschen och bli ren... OH, jag hoppas på en signerad samling helt enkelt! KRAMAR, sänder dikter senare ikväll!

2008-06-23 @ 16:05:09
Postat av: annalivet

det låter ju inspirerande med de där uråldriga stenarna. hur kändes de? magiska? gamla? kalla?

2008-06-24 @ 19:49:36
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: nilla

Hejsan sötnosen!! Det ser ju jättemysigt ut. Tycket du gjorde rätt i att åka dit. Det var ju helt rätt dag också. Det kan ju inte vara så kul att se dem annars om man inte få gå in där o känna på dem. Hoppas du fick inspiration av det. Min lilla PR-kupp funkade. Boken är utlånad på biblan i Bodafors. Hihi...

2008-06-24 @ 20:40:43
Postat av: Kristen

Great pictures of the stones, and you and Sky! Can I get some copies Lou? I was jumping around too much to take pics during the night.... By the way, I've started a blog- just an experiment kristentalks.blogspot.com



Do you have a english version louise?



Much love, see you soon! Hari Hari! xx

2008-06-26 @ 10:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0