Kulturkonsumtion

Jag har fortfarande en paus från produktivitet
Men jag fixade min deadline (se förra inlägget)
Natalie (min nya romankaraktär) lever
fast det känns som jag klätt henne i tvångströja

Mest tid spenderar jag långt ifrån skrivbordet ...


I torsdags stod jag på scen i London:



Whitechapel Gallery fylldes snabbt
men man tvungen att vara tidig, om man ville framträda
Det var Apple&Snakes Open Mic, poeter på löpande band, man fick 3 minuter var

I fredags var jag på Permanent Gallery i Brighton och såg min idol Joolz Denby:



Hon läste en novell som utspelades i hennes hemstad Bradford
som verkar vara lite som Nässjö
småstadsmisär

Och som vanligt gör jag mer än jag tror ...
lyckades äntligen polera en novell "Before he made the headlines" som jag skickade
till tidsskriften Succour.

hEj sÅ lÄnGe

Kommentarer
Postat av: SvintoSara

Verkar som du har det hääärligt!!! Njut och ha inte dåligt samvete! Du har ju disciplin att börja jobba igen så det är inget att oroa sig för. Kul aktiviteter!

2008-08-20 @ 22:15:14
Postat av: Lotus

Jag har besökt White chapel gallery! Wohooo!



Allt väl? Har du måhända fått pengar från Cecilia ännu?



Här ser det ut som att hösten har slagit till, och jag skriver heller ingenting... Det är konstigt och svårt, och lätt på en gång. Det kommer när det kommer.

2008-08-21 @ 10:17:55
URL: http://kreckla.blogg.se/
Postat av: annalivet

Hur gick giget? Var det roligt? Jag har börjat funderar en hel del på mitt Berlin-projekt och kommit på intressanta grejer. Känner lite att jag är på gång. Men jag tror det är bra att stanna upp och samla sig emellanåt. Vila i skrivandet och samla på sig. Kram!

2008-08-23 @ 10:54:00
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: annalivet

Var förresten på Punktmedis och skaffade äntligen ett nytt bibliskort. Passade på att ställa fram PHIMA på en synlig och fördelaktigare plats.



Puss

2008-08-25 @ 00:00:18
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0