Efter bokmässan ...

... är jag helt slut!

Fyra intensiva dagar då jag kände mig som en blandning mellan en smilfink och en studsboll.

Några av höjdpunkterna:
*Signering av  PIHMA till folk jag både kände och inte kände. Författarhuset sålde slut på de böcker de hade med sig så det var tur att jag hade ett eget lager!
*Ett litet snack med Bob Hansson (som läste bitar ur Gunnar och var lika odrägligt bra som vanligt)
*Ett litet snack med Unni Drougge (som är otroligt snäll och stark och gjorde bra ifrån sig i debatten om kvinnors roll i media med Maria Abrahamsson från Svd)
*Mingel på torsdagskvällen med branschfolket (träffade söta gymnasietjejer som var där och ställde så kallade intelligenta frågor)
*Möte med mina kollegor på Författarhuset: Sofia Åkerman som skrivit Zebraflickan, Ylva Brodin som har flera böcker bakom sig, Jonas Cederquist som skrivit Tornsvalan, Bim Wikström som skrivit IQ70 och barnboksförfattaren Kalle Guettler
*Samtal med Malin Isaksson, min handledare på Jakan som också debuterar i år med ungdomsromanen Brännhett
*Träff med författarcoachen Johanna Wistrand som stod i sin monter och sålde handboken Kom igång & skriv
*Närmare bekantskap med min förläggare Stellan och hans fru Marianne
*Den icke-existerande toalettkön i VIP-rummet för utställare

Här står jag med en av mina förebilder och numera kollega Bob Hansson

image81



Kommentarer
Postat av: Jennie

Blev jätteglad att jag hittade dig på bokmässan, och tack för att du signerade min bok. Ser verkligen fram emot att läsa den.
Kram Jennie (från Nässjö)

2007-10-01 @ 22:05:16
URL: http://www.jennies.nu
Postat av: Svinto

Tjosan, glömde ju fråga om du snackade med Bob om Gunnarboken och tackade för att han skrviti å det?

2007-10-02 @ 23:50:46
Postat av: annalivet

ditt hår glänser iallafall mest... kul att du sålde så bra. väntar spänt på efterspelet. var det som du trodde darling?

2007-10-03 @ 00:35:41
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: lollo

anna: jag hade inte trott så mkt så det blev över förväntan :=)
sara: ja jag tackade bob för gunnar, det var dock mkt folk runt omkring och jag vet inte om han kopplade riktigt, mailade honom också, i alla fall så gav jag honom ett av mina flygblad å då kände han igen PIHMA :=)

2007-10-03 @ 10:06:15
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: Svinto

aaah vad skoj! han borde ju göra det vid det här laget alltså :o) (inbjuden till festen, claudios omtalande, genom chimmo osv...)

2007-10-03 @ 12:33:20
Postat av: Ängeln

GUD VA AVIS JAG BLIR! Jag avgudar Bob, fråga mig inte varför men iaf. Hmm och ja han kan nog onekligen vara lite dryg men det är det värt. =)

För övrigt är ni mycket snygga på bilden

2007-10-16 @ 20:06:10
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Rayanlina

Sehr schon, gut gemacht

2009-09-09 @ 10:40:14
URL: http://rayanlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0