Dagen rekomendation: Brev!


Om jag skulle rekomendera något. Vad som helst. Så skulle det bli BREV.

Skriva brev.

Läsa brev.

Få brev!

Riktiga brev. Skrivna med penna på papper.

2 handskrivna brev nådde min dörrmatta förra veckan
(gissa om mina house mates blev avundsjuka!)

Den här sommaren tog jag upp brevväxlingen med min skrivarkompanjon Lotus
och jag skriver med iver
om skrivande och skapande och livet däremellan

skriver med iver gör jag även till Annalivet
som jag verkligen lärt känna genom brev

Och jag väntar på brev från Sara
(var är det??? har du postat än? fick ett sms förra veckan att hon skrivit ett "litet" brev till mig)

Det är även väldigt trevligt att få vykort från Muss med kossor och svenska flaggor och annat exotiskt

Om någon annan vill skriva brev till mig kontakta mig här för att få min adress


p.s. nilla - känner du igen lotusblomman från Brighton festival? tack för att du hjälpte mig att vika! d.s.

Kommentarer
Postat av: Lotus

Jajamensan! Jojo. Brev från dig är som förälskelse!

2011-09-16 @ 12:21:54
URL: http://hallabiblan.blogspot.com
Postat av: Sara Starkströmming

Äh, jag har tappat bort din adress, igen. Ska kolla mailen :)

2011-09-19 @ 12:58:39
Postat av: Sara Starkströmming

berätta om London! NU!

2011-09-19 @ 13:11:10
Postat av: Annalivet

Och det är ett brev till på gång darling!

2011-09-20 @ 00:58:29
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0