50 personlighetstester som avslöjar sanningen om vem du är

Sara är den anonyma författaren bakom den otroligt roliga testboken "Är du din mamma?" som man kan köpa här

Minnns ni alla menlösa tester i tjejtidningar ...? Här är en bok för en gångs skull har ROLIGA test och driver med allt och alla t ex "Skulle du överleva en flygkrasch?" Med min favoritfråga:

Skulle du äta ditt ressällskap om maten tog slut?
1. Jag skulle äta min egen fot om det krävdes
2. Nej, aldrig
3. Om det fanns ketchup

Jag är även stolt över att ha inspirerat ett alternativ som finns med i "Hur poppis är du på facebook?"-testet ... (Och även Sandra och Nina har inspirerat svarsalternativ) Ni får själva spana in boken eller ge bort den som julklapp! (hjälp det kändes som julen plötsligt var nära)

Kommentarer
Postat av: Sara

Puss!!!

2011-10-09 @ 23:42:25
Postat av: research papers

I liked description of this book. I want buy it for reading.

2011-10-11 @ 10:10:08
URL: http://iresearchpapers.com/service.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0