Recension av PIHMA på Dagens Bok



Fyra år efter debuten droppar det fortfarande in recensioner ...

Läs om Punkindustriell hårdrockare med attitydDagens Bok

Jag brukar inte kommentera recensioner men jag tycker det är intressant
att recensenten är den första att kommentera tidsperspektivet,
just att boken utspelar sig under hela gymnasiet,
dvs 6 terminer, men egentligen skriver jag bara om 3.

Jag ville att boken skulle vara som en dokumentation av gymnasiet,
från första terminen till studenten, men om jag hade skrivit om alla terminer
i detalj hade boken blivit en tegelsten, därför sammanfattar jag bara vissa terminer.

här kan man köpa sig ett eget ex

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag har faktiskt kommenterat tidsperspektivet!!! Jag kommer dock inte ihåg om jag skrev ner det i mina anteckningar som jag gav dig.

2011-11-07 @ 08:02:22
URL: http://stevemckagan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0