Ur Skriv-Dagboken 2005 ...

WEDNESDAY 5 Oct 05

 

Good morning, Loi. I love you. Amanda  kommer att bli publicerad. Amanda kommer att bli publicerad. Amanda kommer att bli publicerad.

 

Kylig höstmorgon, en katt som slickar sig. En varm kopp te som väntar.

 

 

FRIDAY 7 Oct 05

 

Good morning, Loi. I love you. Jag kommer att få en bok publicerad. Jag kommer att få en bok publicerad. Jag kommer att få en bok publicerad.

 

Amanda kommer att bli publicerad. Amanda kommer att bli publicerad. Amanda kommer att bli publicerad.

 

Tillbaka in i skrivstugan... så skönt att ha en dag utan avbrott, i min värld bara...

förutom

samtal från farmor

samtal från någon som ville ha tag på Sky

samtal från jobb- Jenni

samtal från mormor

 

Här är jag! Här är vi! Här Amanda.

 

(det här skrev jag 9 månader innan Punkindustriell hårdrockare med attityd blev antagen av Författarhuset, kanske det var då jag kände att jag "var med bok" ... jag skojar inte att det hjälper att tro på sig själv ... även om man inte tror, kan man hjärntvätta sig själv)


(och kanske var de där samtalen från farmor och mormor inspirerande ... och nu finns det inte mer såna samtal att få ...)


Kommentarer
Postat av: Muss

Kanske det hjälper att prata med mamma ibland?

2011-05-03 @ 18:14:31
Postat av: Anonym

Kanske det hjälper att prata med mamma ibland?

2011-05-03 @ 18:15:11
Postat av: lollo

ja :=) jag är glad att ha en så bra mamma ....

2011-05-03 @ 23:47:03
URL: http://livinglollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0