Gör-goa hälsningar från Göteborg



Jag har haft en skön eftermiddag i Göteborg:
*tupplur i min säng på Scandic Opalen
*promenad i hamnen
*inköp av bikini (jag hatar att handla kläder, speciellt bad-och underkläder eftersom provrumsljuset ofta inte är barmhärtigt och jag behöver typ storlek 40 i trosor och storlek 34 i BH ...)
*bad i bubbelpool (jag älskar att bada, så då får jag stå ut med badklädsköp)
*bastubad

Hade jättekul på min skrivarkollegas release-party i London igår.
Har bloggat om det här. (Vissa saker funkar inte att blogga om på svenska och tvärtom.)

Nu ska jag ladda upp inför morgondagens bokprat på Kärralundsskolan.
Eftersom det är litteraturveckan var jag lite litterär genom att fota Evert Taube.

Kommentarer
Postat av: annalivet

Tänk att Evert bor i Göteborg också, och inte bara i Gamla stan... Det låter ju superduper med bubbelbad och bastu, och hotell. Njut!

2010-03-29 @ 23:49:54
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0