Dagens lista

*finputsa novellen GINA'S LOVER och skicka till the Glasswoman Prize
*öva på bok-prat som jag ska göra på Kärralundskolan i Göteborg
*maila Kärralunds-skolans kontaktperson och fråga var jag ska gå etc.
*skriva klart dikt till bröllop
*skriva faktura för min workshop
*hämta ut tågbiljett till London på Hove Station
*korrekturläsa brorsans ansökningsbrev till skola
*tvätta kläder
*prata med mamma och pappa
*maila doktor angående ett recept
*blogga

Yes! Allt är avbockat. Trots "dagen efter". Dansade mig trasig på klubben Trailer Trash igår natt. Eldslukare, burlesk dans och trapetskonstnär. Spexigt värre. Och promenaden till Hove Station blev längre än jag hade tänkt ... Kunde inte motstå att titta på våren i St Ann's Well Garden och sen fortsätta till strandpromenaden där jag mötte upp Sky som bjöd på te.

I morgon drar jag till London för att gå på min skrivarkollegas release-fest.
I övermorgon drar jag till Göteborg för att medverka på litteraturveckan.



Så här fin var jag igår ...



... och så här fin var trapetskonstnären!

Kommentarer
Postat av: sara

du är supersnygg Loi! ny hårfärg? ny frisyr? var har du köpt det fantastiska spetslinnet? och den röda korsetten? äh jag måste komma ner och kolla dina källor :o)

2010-03-22 @ 08:33:53
Postat av: loi

tackar! samma hårfärg, samma frilla, färgar ca en gång i månaden så det är nyfärgat :=) och frillan ser annorlunda ut varje gång jag vaknar typ ... beror på vilket shampoo eller hårspray jag använder :=)

och spetslinnet och korsettten som inte är en korsett sitter ihop :=) det är en klänning ... endast £10 i en av affärerna nära primark :=) hoho jag du måste komma hit xxxxxxxxxxxxxxxx

2010-03-22 @ 13:39:51
URL: http://livinglollo.blogg.se/
Postat av: robin hood

Hejsan trevlig blogg du har!

Jag har en ny designutlottning i bloggen som avgörs ikväll och det är gratis att delta.

leta upp inlägget 'designutlottning 2' så kan du delta genom att kommentera att du vill vara med!

Kan koda in den åt dig ifall du vinner, om det önskas.

kram.

2010-03-22 @ 13:49:31
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Daniel

Jag har världens coolaste syrra!

2010-03-22 @ 17:41:30
URL: http://stevemckagan.blogspot.com
Postat av: Sara

Daniel --> Vad fint sagt! (Och det är sant!) (Jag vet för min bror har världens starkaste syrra)

2010-03-23 @ 00:22:20
Postat av: Svinto

nu är den kokta steken fläsk!

2010-03-23 @ 15:14:42
Postat av: Lotus

Fan vad bra du är. Det tänker jag ofta på. Och hämtar styrka och inspiration från. Det är skönt.

2010-03-24 @ 13:49:16
Postat av: Abdullahgabrielle

Thanks, keep up the good work.

2011-07-07 @ 07:16:41
URL: http://abdullahgabrielle.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0