Fyra Fjortondelar (av Replacing Angel version3)

Det går framåt trots snor i näsan
Under den här omskrivningen känns det som om
jag verkligen känner karaktärerna
Jag tror att jag gjorde Natalie lite mer erfaren än vad hon egentligen är
Att jag skrev om min egen frustration istället för hennes
Jag har fått sätta mig in lite mer i hur det är
att vara 19, på väg att bli 20
Jag ska även flytta en scen där Natalie slänger ut sina kläder genom fönstret
till del 5 (Ja, jag lyssnar på dina tips Svinto!)
Inspirationen till den scenen fick jag från Sylvia Plaths The Bell Jar (Glaskupan)

Det enda som är lite oroligt
är att jag tror att Polly* är döende
Det tar typ 25 minuter att få igång henne ...
Jag har tömt papperskorgen på massa skit
ändå är hon seg
Hoppas att hon rycker upp sig
vill inte gärna skaffa ny maskin
när jag precis är på väg till England ...


*Polly är min laptop

Kommentarer
Postat av: Svinto. River.

Coolt! :o) Häftigt att man får vara med i denna spännande skaparvärld!

2009-05-23 @ 01:37:53
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Daniel

Varför heter den Polly?

2009-05-25 @ 08:36:37
URL: http://stevemckagan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0