Tio fjortondelar (av Replacing Angel version3) och möbler

Hurra för mig!
Jag har nu skrivit mig igenom del 9 och 10,
som var de delar jag har haft mest problem med för att det händer så mycket,
så mycket olika saker som är viktiga för handlingen.
Är speciellt nöjd med Angels brev till Deanna.
Det känns som det är mer struktur nu
och eftersom jag redan har skrivit boken och vet hur den slutar
kan jag lägga in små glimtar om vad som kommer att hända utan att avslöja för mycket ...

Nu ska jag läsa igenom del 11 och 12 som handlar om när Natalies föräldrar och syster
(sorry Broder Daniel men du är inte med i den här boken heller ...)
kommer och hälsar på henne i England



Jag har en onödigt fin möbel i mitt rum,
men jag tänker fylla den med fina saker som betyder något för mig.
Än så länge:
*snäckor från stranden
*en sten från stranden som jag ska skicka till Svinto en vacker dag
*The Skull (en maracas som jag ibland använder när jag framför poesi)
*ett ex av PIHMA pocket,
*brev som jag skrivit till mig själv. (uppgifter från boken Walking in this world)
Blev extra nöjd med bilden eftersom min säng reflekteras i glaset,
dock kan man inte se att jag har bäddat med Mimmi Pigg.
(varför heter det Musse och Mimmi Pigg??? de är ju möss - inte grisar!)
Det är en frihet att inte äga sina möbler, inte ens sina sängkläder,
man får ta vad man får liksom och lägga till personliga touchar.

Kommentarer
Postat av: Svinto

åååååh min steeeeeeen!

vad säger den? vad betyder den?

2009-06-29 @ 00:46:34
Postat av: Svinto

vilken färg har den?

är den magisk?

var hittade du den?

2009-06-29 @ 00:46:57
Postat av: annalivet

Hurra för dig som sagt! Jag verkar dock ha slarvat bort den där texten du skickade till mig, men jag ska leta vidare innan jag ber dig sända den igen. Fin bild du tagit. KRAMKRAM i värmen vännen!

2009-06-29 @ 22:13:01
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: Daniel

Trist att jag inte är med, men hur är det med passionsfrukt?

2009-07-02 @ 17:59:56
URL: http://stevemckagan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0