Shit Happens



I över en vecka har jag känt mig kreativt blockerat.
Mycket beroende på tidigare nämnda jobbintervju.
Jag fick inget av de 3 jobben jag sökte inom biblioteken i Brighton.
Det gör inget.
Men vad som gör något är att jag slösat så mycket tid och energi
på att förbereda mig för intervjun, gå på intervjun och sen vänta på svar.

Men idag kom jag äntligen igång med tredje omksrivningen
av slutet av Replacing Angel.
Det kändes som om en stor klump med skit började lösas upp.
På tal om skit.
En fiskmås med diarré släppte sig i luften rakt ovanför mig.
Min rosa T-shirt fick en stor brun bajsfläck.
Senare idag gick jag förbi en död fiskmås (se bilden) ...
Tala om karma.

Jag har även startat en blogg på engelska:http://louisehalvardsson.blogspot.com/
där ni kan läsa om samma händelse fast med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Svinto. River.

nä den här bilden tycker jag var för hemsk. det här går jag inte med på. på riktigt. stackars lilla grisen. (gris= alla djurliga ting)



usch och fy. stackars lilla måsen. må hon vila i frid. begravde du?

2009-07-25 @ 03:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0