jag skriver igen ...

jag mår bättre när skrivandet finns där
även om det ibland bara är i form av redigering
julia cameron har ett motto att göra något kreativt varje dag
även om man "inte har tid"
kan man trycka in saker under kvartar
en dagboksanteckning
en genomläsning av en novell man behöver omarbeta
och hjärnan
hur den tänker annorlunda när den är i ett kreativt tillstånd
promenader med meningar som formuleras
idag
skrev jag i huvudet
"I live next door to fun and games
forget that I'm pretty"
kanske går det vidare
kanske inte
men jag tänker
jag finns

läs mer här

läs en ny dikt här

Kommentarer
Postat av: Sara

Du inte bara finns - du är BÄST också! :oD

2008-09-09 @ 09:18:38
Postat av: Anonym

Det är bara att skriva. Glöm ej att vessa pennan.

2008-09-10 @ 20:42:08
Postat av: Sandra Lang

Hej hej! Hoppas att det är bra med dig! =D

2008-09-11 @ 12:54:43
URL: http://sandralang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0