Bye Brighton ...



Så kommer man fram till den dagen
som kändes långt borta
när man landade

men nu är den där
dagen före jag åker till Sverige
för ännu en bokhöst

Jag har slutit cirklar
skickade precis iväg sista delen av Natalie (mitt roman-projekt)
till WoW (min feed back grupp)

Jag håller på att bli rosa igen
väntar på att skölja ur färgen

De senaste två veckorna har varit
fyllda av hejdå

See you soon.


p.s. planen är att bo i Nässjö i ca 2 månader, besöka skolor och bibliotek och mässor för att prata om PIHMA - en liten bokturné med andra ord. sen flyger jag iväg igen. 10 nov bär det av till Nya Zeeland i X antal månader ... sen får vi se vad som händer. antagligen Brighton igen. I love it. d.s.


Kommentarer
Postat av: Lotus

Oj, det där med att horisonten är i dimma. Det är spännande, något jag vågar mig på alltför sällan. Att släppa tag och inte se mig för. Men jag börjar känna att jag VILL det i alla fall. Känna draget. Det är spännande.

2008-09-12 @ 11:12:37
Postat av: Sara

Spännande spännande! Och dina bilder är underbara!

2008-09-13 @ 11:40:41
Postat av: Sara

Längtar till bokmässan!!!

2008-09-13 @ 12:18:37
Postat av: annalivet

Jag är liksom lite efter här. Skyller allt på Yoko, som fortfarande är på service. Men jag har en liten vikaríe. Dock inte helt i form tycker jag. Nu när jag skriver detta är du redan i Sverige darling. Hoppas det känns bra.

2008-09-24 @ 23:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0