Allvar & Lek



Det är bra att leka.

I torsdags kväll satt jag på Grand Hotel i Lund
och skålade med förläggare och andra VeryImportantPeople
byten av visitkort och dragna leenden.
Och en konversation med Peter Barlach
jag sa att han var ego
fast att han ändå brydde han sig om andra människor
han tyckte att jag var likadan.

Handlar författarskapet om att vara en smilfink?
Det vill jag inte analysera.
Men om det leder till att jag får ett kontrakt med ett större förlag
så är det värt det!
Lite skönt att skriva på engelska så jag inte behöver känna någon press
just nu.

I lördags morgon gungade jag på ett lejon
i en lekpark i Malmö.

Igår var jag i en annan lekpark
innan jag lunchade med min danska förläggare
som avslöjade att den danska titeln blir Punkindustriell heavyrocker med attityd.



Ovan syns "syster" Jo och Shadi.

OM NI VILL SE MER ALLVARSAMMA BILDER OCH LÄSA MER OM LITTERALUND KLICKA PÅ WWW.LOUISEHALVARDSSON.COM

Kommentarer
Postat av: Svinto

Åh ett efterlängtat inlägg, det har varit så tyst i bloggen nu! Hoppas du haft det underbart!

2008-10-28 @ 12:57:02
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto

Längtar tills du kommer hit!!! <3 <3 <3

2008-10-28 @ 18:08:53
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: annalivet

Kom på att herr Barlach skulle skicka mig sin tennisbok, men det har han icke gjort. Har du läst den?

2008-10-28 @ 21:06:16
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0