Kill you idols :=) !

image128

Igår skakade jag hand med Duff Mckagan från Guns N' Roses och fick hans autograf ...
vilken man ..! I tonåren lyssnade jag sönder hans första soloplatta Believe in me

Några simpla strofer som jag älskade:

When I was a young boy
said some man parted some sea
they said believe in us
why should they lie to me

Now I'm not a young boy
what I believe is what I believe
but I still get fooled sometimes
it's so gooddamned easy ...

Tyvärr fick jag total tunghäfta och kunde inte komma på nåt bättre att säga än "It's so cool, it's so cool."

image129

Och här får Broder Daniel autograf av Velvet Revolvers sångare Scott Weiland
(före detta sångare i Stone Temple Pilots) ...
Jag gav Scott en kram men den bilden är censuerad haha ...

Jag känner mig NÄSTAN lika glad som när jag fick veta att jag vann Slangbellan ...
det här kommer jag leva på länge!
Det är något speciellt med att möta sina idoler ...
fast ofta blir det väldigt märkligt ...
för trots allt är de ju människor de också ...

Kommentarer
Postat av: Svinto

Jösses vad häftigt!

Hur lyckades ni???

2008-03-28 @ 15:15:20
Postat av: Sandra Lang

Fan vad coolt! They rock! You rock! Rock on!

2008-03-28 @ 15:47:37
URL: http://www.sandralang.blogg.se
Postat av: annalivet

coolt var grejen. men jag måste erkänna att jag knappt vet vilka människorna är. fast jag har ju mina idoler så jag kan leva mig in i känslan.

kram!

2008-03-29 @ 15:01:13
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: lollo

>Svinto - Duff gjorde en signering på en musikaffär så vi köade i typ 2 timmar för att träffa honom och det var det värt! Svårare att haffa Scott ... vi stod och väntade jättelänge utanför Brighton Centre där dom spelade och till sist slank Scott ut genom en ganska obevakad bakdörr. Slash var också där men honom skakade jag hand med redan 2004 :=)

>Annalivet - Velvet Revolver består av Duff, Slash och Matt från f.d. Guns N' Roses med Scott Weiland från Stone Temple Pilots på sång plus en snubbe på kompgitarr som heter Dave Koshner

2008-03-29 @ 19:12:35
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: nilla

Duff McKeeeaaagaaaaannn!!!!Yeeeeaaaahh!!

2008-03-29 @ 21:46:44
Postat av: Ilyasanastasia

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2010-04-16 @ 12:50:30
URL: http://ilyasanastasia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0