Nyårsförhoppningar ...

Inspirerad av vissa andra bloggare så har jag valt att publicera mina nyårsförhoppningar!

Here you go:

*Att jag ska bestämma mig VILKEN ny bok det är jag vill satsa på (roman på engelska eller ungdomsroman på svenska) och att jag ska skriva klart en första version

*Att jag ska bestämma mig VART jag ska resa härnäst, antingen i slutet på 2008 eller början på 2009 ...
(efter Brighton alltså) Just nu lutar det åt Nya Zealand

*Att det ska bli en bra återförening med Sky

*Att jag ska hitta ett bra jobb i Brighton som jag ska kunna försörja mig på

*Att jag ska hitta ett billigt, varmt, djur- och rökfritt boende i Brighton

*Att jag ska göra en bra comeback på poesiscenerna i England

That's it!

p.s. Mitt nyårslöfte är att bli "more assertive" alltså mer bestämd och självsäker, att jag ska bli bättre på att säga nej och inte vara för snäll ;=) Jag vill vara vänlig men bestämd ;=) d.s.

Kommentarer
Postat av: Svinto

Det låter bra tycker jag :o)

2008-01-06 @ 20:21:06
Postat av: annalivet

lycka till med att uppfylla alla dina braiga förhoppningar. och ditt löfte till dig själv. kramkram

2008-01-06 @ 21:49:22
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: Ängeln

Ibland tror jag att jag bjuder ut mig för mycket på nätet men jag gillar det trots allt. Är riktigt nöjd med med mitt collage...

tack =)

kramar

2008-01-06 @ 22:53:50
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Troysarah

Lots of great info, keep up the good work!

2009-09-07 @ 11:29:53
URL: http://troysarah.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0