En ny identitet



Jag har inte tidigare behövt bo på hotell i samband med föreläsningar
eftersom jag antingen bott hos kompisar eller åkt dit & hem samma dag.
I går morse skulle jag föreläsa på en skola i Kalmar
så jag fick åka redan dagen innan och bo på hotell.
Det kändes skumt. Att bo själv på hotell. Som någon annan betalat.
Jag trodde att jag var med i en film när jag satt och åt frukost
bland alla slipsgubbar.
Som om jag inte riktigt hade rätt att vara där.
Men det hade jag ju.
Jag var ju business (wo)man jag också.

Kändes ännu mer business att ha framme laptopen på tåget.
Jag kör hårt nu i början på året.
Minst en timmas effektivt skrivande på mitt nya projekt. Det engelska alltså. Jag tror jag har bestämt mig.

Ifall ni vill veta mer om föreläsningarna i Kalmar titta in på:

www.louisehalvardsson.com

Kommentarer
Postat av: i

Grattis att du kommit i samma "klass" som Mia Börjesson. Lycka till

2008-01-09 @ 22:06:15
Postat av: svintosara

fan vad coolt! visste inte att du skulle föreläsa i kalmar. gick det bra? kan inte gått annat än strålande efter vad jag sett av dig! hoppas det passar med dig de där datumen som jag messade om!?!?! kraaam

2008-01-10 @ 03:17:49
Postat av: svinto

tjo ... jag vill ha en kopia av prince house när den trycks i tidningen! om jag ger dig cashisch kan du välan köpa ett nummer till mig i änglalandet?

2008-01-10 @ 03:23:27
Postat av: jag är mycket anonym

jäkla snygg hårfärg gullet :o)

2008-01-10 @ 03:24:12
Postat av: Jennie

Vad kul med hotell.... Man kan behöva lite sådan lyx med och särskilt när du ska ut och föreläsa =)

2008-01-12 @ 16:13:43
URL: http://www.jennies.nu
Postat av: annalivet

njut av att bo borta. tänk att det finns folk som bor så mest hela tiden. kul att du fortsätter föreläsa. har du vidgat området? alltså var i sverige du snackar. kram och lycka till med skriv och snack.

2008-01-15 @ 17:24:23
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0