Receptionisten

Något av det bästa med skrivarverkstaden på Jakobsbergs Folkhögskola
var att jag lärde känna så många andra underbara skrivande människor

En av dem är ... HÅKAN LEEMANN

som håller på att skriva en humoristisk historia
men skenet kan bedra ...
ibland blir det så djupt att man håller på att drunkna
mellan skrattsalvorna och de täta metaforena

Kolla in: www.receptionisten.se

det finns även några störtsköna låtar med hemsnickrade texter att lyssna till!

Låt dig inspireras av denna kreatör!

Kommentarer
Postat av: Lotus

Jag håller med dig! Alla hjärtan man fått med sig!!! ska skolla in receptionisten!

2008-03-01 @ 11:28:14
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: annalivet

lyssnade lite på håkans sköna låtar. när jag är mer pigg ska jag kolla in receptionisten! hur fick du nys om detta?

2008-03-02 @ 23:17:22
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: Birgitta och Yngve

Grattis Lollo
du är bäst

2008-03-13 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0