Tack för att ni fixade festen!

Pusta ut, pusta ut ... nu är det slut! Efter att ha varit nervös i en vecka kan jag nu luta mig tillbaka i Svintosaras soffa och tänka tillbaka på en mycket lyckad releasefest för min debutroman Punkindustriell Hårdrockare med Attityd

Tack för att ni kom (c:a 60 pers!) och speciellt tack till mina gäster:
Annalivet, Lotus, Svintosara och Benny från In Benny We Trust
Tack också till Mamma & Pappa f'ör att ni skötte dörren, till Broder Daniel för att han fixade mingelmusiken och sist men inte minst tack till Mia och Emma som vågade hålla spontana tal!

image76


Tack också till alla som köpte boken, nu står ett ex av PIHMA i omkring 40 olika bokhyllor främst i Stockholm och i Nässjö. Nedan kan jag stoltsera genom att hamna mellan Graham Greene och Bob Hansson i Svintosaras hylla.

image77


Kommentarer
Postat av: SvintoSara

finfint!!! Vilken kväll det var! Årets fest!
vill du ha en langos till?

2007-09-15 @ 19:09:55
Postat av: annalivet

tack själv darling! du har gjort ett jättejobb med en superduper-fest som kronan på verket. du rockade verkligen på scenen! nu följer vi spännt phimas vidare vandring i världen.

2007-09-16 @ 23:27:10
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0