Comeback på scen

Jag har inte stått på scen sen i februari så jag var SKITNERVÖS ... inför releasefesten på fredag. Men jag botade den nervositeten genom att prova ett par texter ur Punkindustriell hårdrockare med attityd på ett Poetry Slam på Skeppsholmen. Lotus var med som mitt stora personliga stöd och det är hon som är fotograf. På fredag kommer hon att vara en av mina gäster och läsa om hennes romanfigur Deborahs tonår.

image75

Annalivet stannade hemma och filade på de dagbokstexter hon kommer att framföra på festen. Svinto stannade hemma och kurerade en halsfluss. Krya på dig! Även hon ska uppträda på fredag med spexiga texter. Och nu har jag ett alldeles eget husband: In Benny we trust

Mer info om releasefesten på www.louisehalvardsson.com ... är nu uppe i närmare 60 anmälningar!

Kommentarer
Postat av: SvintoSara

Man kan ju lyssna på Benny på www.allears.se (sök på In Benny We Trust) samt kolla deras hemsida på www.inbennywetrust.se
kraaam söta Loi, jag önskar att jag kunnat vara där!!!!!!!!!

2007-09-11 @ 12:56:00
Postat av: SvintoSara

igår alltså :o) på fredag kommer jag även om jag ska krypa dit....

2007-09-11 @ 12:56:29
Postat av: lollo

yep har länkat till benny från min hemsida på inbjudan alltså

2007-09-11 @ 13:45:41
URL: http://www.louisehalvardsson.com
Postat av: SvintoSara

ja jag såg det, prima ballerina, eller PiHMA ballerina

2007-09-11 @ 14:22:56
Postat av: annalivet

det ser ju coolt ut, men var det inga fans som vågade sig fram. stod alla och tryckte längs väggen? jag provläste framför spegeln. det kändes coolt, men det var ju bara jag... hoppas du har det bra där borta. kramkram

2007-09-11 @ 20:23:28
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: annalivet

nu har jag provläst lite till, samt stryckit hela nyårsafton inklusive hånglet med fjortisen. synd, men nödvändigt. i mrg ska jag jobba ensam med två vikarier. inte nice, men jag kan tackolov sluta fyra ändå. puh. kramkram

2007-09-12 @ 22:33:47
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0