8 saker om mig själv

Författarcoachen Johanna Wistrand utmanade mig att berätta 8 saker om mig själv ...

1. Jag älskar färsk ananas och salta popcorn, men inte på samma gång ;)

2. Jag skrev 2 böcker som inte blev publicerade (Rock N' Roll Suicide & Mötet med Malva) innan jag skrev Punkindustriell hårdrockare med attittyd

3. Jag var i Eastbourne på språkresa när jag var 16 och blev kär i värdpappan (som var 24)  i familjen jag bodde hos

4. Jag fick Centralskolans nobelpris när jag gick i 9:an för en dikt om året som gått i Nässjö

5. Jag har skakat hand med Slash från Guns N' Roses

6. Jag var orienterare i ett tidigare liv, men är rädd för att springa vilse i skogen

7. Jag skrev mitt specialarbete på gymnasiet om Unni Drougges debutroman "Jag, jag, Jag!", eftersom den boken inspirerade mig att både skriva och leva

8. Jag har plankat in på London Zoo

Nu ska jag utmana mina skrivarkollegor Annalivet, Lotus och Svintosara att berätta 8 saker om sig själva!
Den här trion ska även uppträda på mitt release-party! www.louisehalvardsson.com

Kommentarer
Postat av: annalivet

jag antar utmaningen, men ikväll är jag för trött. i morgon på bloggen får du veta åtta saker om mig. tack.
då kommer också ett brev från mig till dig. kramkram

2007-09-05 @ 22:36:56
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: annalivet

nu har jag fullföljt uppdraget...

2007-09-06 @ 23:24:04
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0