Tidstjuven Internet

Medvetet undvek jag Internet från fredag morgon till måndag morgon och vad hände? Jag fick äntligen klart ett final draft av min novell "Painted into Place". Den ligger utskriven i ett igenklistrat kuvert. Bara frimärke och postning kvar.

Jag brukar klaga på alla som tittar på TV, hur mycket tid av livet som bara försvinner, men Internet är nästan lika illa... Visst det är mer aktivt, man lär sig saker och kommunicerar med vänner. Och jag gillar att läsa och skriva mail och blogga och kolla bloggar....

det är bara det att man måste begränsa sig ;) !!!

p.s. tack alla ni underbara som tar er TID att läsa & kommentera min blogg ;) d.s.

Kommentarer
Postat av: annalivet

hmmn, det där med tid är svårt. och vad som är värt att slösa den på. att en del saker är bättre än andra, och varför. intressant. vad och vem bestämmer det liksom? nu har tyvärr brorsan gått bet på att installera min nya fjärrkontroll. skit.

c undrar hur det går med brevkompisen? har han skrivit klart brevet?

pusspuss en enkel måndag

2007-02-12 @ 23:13:43
Postat av: lotus

jag vet precis hur det fungerar med tid: det finns en tid som vi uppfunnit för att kunna fungera i ett samhälle. men sedan finns det den riktigt tid. det är den som kan stjälas, vara kort, vara lång osv.

2007-02-13 @ 13:26:32
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: Sara

härligt med novellen! spännande!

2007-02-15 @ 12:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0