Jaaa ...

image105


... alltid lika glad när jag skriver.
När jag inte tänker.
När jag inte har en detaljerad plan.
Jag har så lätt för att bli uttråkad.
Om jag gör upp vad en bok ska handla om innan jag skriver den blir det lätt att jag ger upp.
Helgen spenderade jag i ett tomt hus i Flisby.
Jag skrev kapitel efter kapitel utan att tänka.
Hjärtat först, hjärnan sen.
Jag sjöng uppmuntrande sånger/mantran till mig själv. (enligt uppgifter i Vein of Gold)

When I let myself go ...
the words they will flow
My writing sets me free
I believe in me.

Kommentarer
Postat av: Svinto

tja gullis! grått nytt hår!

2007-12-31 @ 14:27:55
Postat av: annalivet

du är så duktig och flitig du vännen. och bra tankar har du också. tänk va!

2008-01-06 @ 21:46:33
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0