Skippa 18års-kalaset?

Igår kväll läste jag igenom andra halvan av del två och kände att det var bra material. (Från 18-årsdagen till och med Hultsfredsfestivalen)

MEN eftersom jag behöver korta ner...

Vad sägs om att stryka hela 18-årsdagen och kalaset? I kritiken som jag fick av Lotta  tyckte hon att det var en viktigt händelse. När Amanda köper folköl är det som om den gamla Amanda dansas ut och den nya dansas in.. Vet ej om jag själv tycker att 18-årsfirandet har så stor betydelse???
Mest känner jag att kalaset är en balans mellan Kim, Marie och Amanda, som man redan har förstått och det blir bara långtråkigt att läsa om när de äter glass och super på Amandas rum och måste gömma ölburkarna.

Vad sägs??? Kan DEL TVÅ få sluta  med FRIGÖRANDE DANS och Dannyhångel på toan. (ny version av DET KOMMER INGET SKÖNT) och DEL TRE börja direkt med marknaden? Kan 18-årsdagen som händer mellan de här händelserna helt sonika skippas???

Kommentarer
Postat av: låtta

absolut en balans. jag tycker inte att du ska göra något av det... jag tycker ju att kraftmätningen dem emellan är viktig. (det är nu jag ska börja med bloggkomentarer så jag går nerifrån och upp)

2006-09-28 @ 18:56:37
URL: http://kreckla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0