Challe- Knalle med balle

Jag vill starta DEL TRE med Marknadskapitlet Vår: regn,  rullar och känslor

Mera helpful kritik från Lotta: Hon tycker att Challe är för porrig, att det inte är trovärdigt att Amanda ringer honom. Så det finns 2 sätt att lösa detta.
1. jag gör Challe något mjukare, så att man kan förstå att Amanda bli olyckligt och naivt kär
2. Amanda ringer inte, hon är bara arg på Challe

Funderar på att ta bort det där med att han är kriminell och egentligen heter Björne...

Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Svinto

ja challe är lite läskig...han kanske kan rundas av lite... man får ångest av att höra historien... han kan ju vara en lögnare men kanske ska han ljuga lite bättre just då...

2006-09-20 @ 11:44:36
Postat av: Svinto

ja challe är lite föör äcklig... men tona ner honom lite så man förstår att amanda kan bli lite småkärmen ha samtidigt kvar saker så att läsaren förstår att han ljuger eller inte är att lita på iaf... han SKA ju vara lite äcklig... men om det blir föör äckligt tar det för mycket plats och läsaren tänker för mycket på det...

2006-09-20 @ 11:50:10
Postat av: låtta

jag håller med sara, men att tona ner honom för mycket gör även att han blir ett med kulissen. jag tycker såhär: tona ner lagom, och sedan gör amanda mest arg. hon kan göra ett försök att ringa, komma på sig själv och lägga på. det är det närmaste hon får komma för mig!!

2006-09-28 @ 18:58:55
URL: http://kreckla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0