Prepositioner & objekt

Håller på att pilla med del fyra VT00 (från och med marknaden till och med hultsfred)

Jag har lite problem med början av följande kapitel:

PREPOSITIONER OCH OBJEKT

"Paret i rockhörnan hör ihop i sina svarta jeans, munktröjor och Converseskor. Hör ihop som Kurt och Courtney eller Sid och Nancy. Deras kyssar hörs ända bort till mitt skåp. Till och med Tompas elaka tunga passar i Maries mun. Jag plockar ut mina tyskaböcker. Vi styrs tydligen till olika objekt. Marie tyckte inte att Eddie var värd att plocka. Men hon vet inget om Challe.
     Dörren till sal 401 är stängd. Jag smyger in och sätter mig längst bak. Helmut skriver prepositioner på tavlan. "

Jag har skrivit om det här lilla stycket, tycker ni att det funkar??? Förslag på förbättringar???

Kommentarer
Postat av: låtta

jag hade en UNDERBAR workshop. det gick hur bra som helst och de verkade riktigt nöjda!

2006-10-19 @ 21:23:47
URL: http://kreckla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0