Ny deadline

Här har jag jobbat häcken av mig...
och precis när jag trodde att det bara var två veckor kvar, så får jag en hel extra månad på mig...

Skönt att få andas, men samtidigt vill jag gå vidare (med livet)

Deadline är nu 1 dec, men jag ska ändå satsa på att vara klar 1 nov och sen låta manuset ligga och dra sig i ett par veckor för en sistsista genomgång sista veckan i november.

Jag finns även med på Författarhuset hemsida nu: www.forfattarhuset.se

(Efter startsidan klicka på "Författare" i den vänstra menyn och så ska mitt namn finnas där med en bild och en länk till bloggen. Mer info senare.)



Kommentarer
Postat av: storasyter...

Betyder den nya deadlinen att du inte kommer till Malmö.. snyft!! But a woman got to do what she needs to do..

2006-10-17 @ 21:52:37
Postat av: Svinto

hahaha jag fick kommentarer på min text igår... (tack för att du upplyste mig om att barnen försvunnit!) och det var så skoj folk troddde det skulle handla om pelle svanslös eftersom det handlar om pappa pelle och en måns och mamma molly (nästan som maja gräddnos) hahahahaha

2006-10-18 @ 10:23:56
Postat av: låtta

jag tycker att du är storslagen som skriver och skriver. tänk vilken grej det är i alla fall. fina loi.
idag går workshoppen på jakan av stapeln efter lunch. jag är inte det minsta nervös. visst har man kommit en bit påväg då?

2006-10-19 @ 09:11:37
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: Albinhelen

Good people of togo i was here ok.

2010-02-26 @ 12:22:46
URL: http://albinhelen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0