Frasse

Tycker någon att Frasse (Kims granne som bränner hemma) behöver utvecklas eller få mer/mindre plats???

Jag tänkte att han hamnar på behandlingshem i slutet, eller är det för politiskt korrekt? Men samtidigt ville jag visa vilka konsekvenser alkohol kan ha (särskilt HB).  Vad tycker ni? (jag har inte tänkt göra en hel scen av det, bara nämna att Amanda går dit och han har flyttat typ)


p.s. Sara, anledningen att jag skrev om det där Prep.&Objekt-stycket var att DU tyckte att det var lite otydligt det där med att styras till samma objekt ;) Din dator kanske mår bättre om du ger honom/henne ett riktigt sympatiskt namn... d.s.


Kommentarer
Postat av: annalivet

det är fint att du tar hand om alla dina karaktärer men jag tycker att det räcker som du säger, dvs att amanda går förbi frasse och han har flyttat.

2006-10-23 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0