7 dagar kvar!

7 dagar kvar till deadline! (visserligen fick jag en extra månad på mig av förlaget, men jag tänker skriva klart till 1 nov ändå och sen vila och eventuellt redigera småsaker som dyker upp)

Vad jag ska ägna mig åt den här sista veckan är JONTE-delen och sista delen.

Nu har jag skrivit om Jontedelen, i JAG-form och gjort Augusti&September väldigt lyckliga, Oktober hyfsat lycklig och sen mer tristess i November&December. Har tagit bort lite sexgrejer och lagt in lite andra saker typ att föräldrarna vill bjuda på middag, men Amanda och Jonte beställer hellre pizza. Vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter prima ballerina.
Har du fått några mer kommentarer på det bara underlivet?

2006-10-25 @ 15:02:58
Postat av: Thomasann

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2010-04-13 @ 14:53:50
URL: http://thomasann.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0