5 dagar kvar!

Oj, oj, oj... jag ändrade lite smågrejer i sista delen idag och herregud jag är ju klar. Som om det inte finns så mycket kvar att göra...

Blir så lycklig när Sara skriver så här om sista delen: "sidan 6 är full av hjärtan... 7 också. Sidan 8 hjärtan i överflöd" Och igår när jag läste kommentarerna till förra inlägget med citaten från Lotta, så trodde jag först att det var "fel" på de meningarna, att hon hade ändringsförslag. Knasiga mig! Tänk att hon citerade bara för att hon tyckte det var bra!!! Och Annas små utrop glädjer mig otroligt. Åh vilka bra kritiker jag har. Som sagt... det gäller att ge rosor i överflöd så att inte riset gör lika ont ;)

Det enda jag har problem med nu är HUR SKA JAG KNYTA IHOP KONSEKVENSERNA AV VAD SOM HÄNDER I DÖDENS VÄNTTRUM? Jag håller med Sara och Lotta om att rubrikerna i tidningen inte är trovärdiga.
För att citera Sara: "känns som en liten latmask har skrivit stödord för att slippa berätta hur någonting slutade"
och hon har så rätt så! Jag funderar på att bara ha en kort rubrik typ: STUDENT KNIVSKUREN.
Men hur mycket behöver jag berätta om hur det slutade? Hur mycket behöver jag förklara? Tycker det är för komplicerat att gå in på polisutredningar och vittnesförhör och journalistintervjuer.

Alltså efter att ha läst kapitlet "Dödens väntrum" hur mycket förklaringar behöver man efteråt???

Snälla hjälp mig med detta sista problem! Ikväll ska jag gå på en kreativ meditation. Hoppas det leder till någon bra insikt ;)

Kommentarer
Postat av: SaM

Hallo. Jag tycker ju alltid att man msåte vara TYDLIG... det är inte samma sak som att vara ÖVERTYDLIG eller skriva på näsan. men man måste få veta vad som har hänt det f
år inte stå någon underligt så att man får gissa själv... kanske räcker det med bara "STudent knivskuren" jag vet inte... Men som vanligt kanske det är bra att skriva för mycket först sedan ta bort det som itne behövs?

2006-10-27 @ 23:11:06
Postat av: Doodlijk

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2009-12-08 @ 11:02:51
URL: http://doodlijk.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0