0 dagar kvar

95502-1
Yes! Så här glad var jag precis efter att Stellan på Författarhuset hade ringt
och sa att de ville ge ut min bok Punkindustriell hårdrockare med attityd.
En kväll i juli... som jag firade med vodkadrink (ej HB ;)
Nu har jag e-mailat iväg mitt bearbetade manus
(bestämde mig för att hålla mig till originaldeadline 1 nov)
Vad som blir nästa steg vet jag ej, men jag vet att det värsta slitet är över. Ser fram mot att skriva tacklistor och diskutera omslag kanske...
så jag firar (2 timmar för tidigt) med "fuskchampagne", d.v.s. en flaska mousserande vin (bara 4% ;) som jag fick när min gamla chef på biblioteket slutade.

Jag ser fram mot att fira mera med alla underbara vänner. Jag överdriver inte när jag skriver att jag blev TÅRÖGD igen av era senaste inlägg.
Anna, Lotta och Sara: (bokstavsordning för att ni inte ska känna er mer eller mindre betydelsefulla)I love you!!! Jag hoppas att jag får tillfälle att bjuda er alla på en drink när jag sveper förbi Stockholm i mellandagarna!
(Och Johanna, om du läser det här så ska jag fira med dig i Malmö. Love you too.)

Kommentarer
Postat av: Sara

Heeej! Vilken fin bild! Tänk att det är klart nu med boken! Det är sååå coolt! Du gjorde rätt i att fira lite granna! När du kommer får vi fira också! Du måste berätta vad som händer nu! Jag vill veta allt, men litar på din blogg!

Well. Min 19-sidors novell är en ny novell, det är de allihop. Men samma ämne...så att säga :o)

Gillade som sagt din dikt, många fina uttryck. Ska skriva ut den och titta närmare på den snart. Men nu ska jag sova så att jag får ny energi till morgondagens skrivande. SOv sött!

2006-11-01 @ 00:43:30
Postat av: annalivet

i love you too loulou. vad glad och fin du ser ut på bilden. jag fick en flaska äkta skumpa när jag fyllde år. snart ska den öppnas och då ska jag skåla för dig och amanda. ser fram emot att få höra om omslag och sådant när du haft en välbehövlig retreat.

2006-11-01 @ 21:31:00
Postat av: låtta

den bilden kan ju vara som presentation av författaren =).

nu blir det väl dags för skönt och bra? låta dig själv vara klar och född. jag ska sova snart, för jag kom hem från berlin idag, men skickar dig texter imorgon. och jag ska berätta om mitt besök i tysklandet också!

2006-11-05 @ 20:36:40
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: Klara

FY FAN I HELVETE VA GRYMT!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2006-11-06 @ 22:35:46
URL: http://myrmark.blogg.se
Postat av: Jonikita

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2010-04-20 @ 13:18:48
URL: http://jonikita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0