HATA gympa!

ANGÅENDE KOMMENTARERNA PÅ FÖRRA INLÄGGET:

Åh herregud har jag varit så otydlig??? Får jättepanik. Sara tror att Amanda GILLAR gympan, men anledningen till att jag har med så mycket gympa är att det är HATÄMNET. Är det nån mer som tror att Amanda gillar gympan?

Shit alltså... vad jag tänkte var mer ångesten över kroppen i omklädningsrummet och även om Amanda är oroad över sin vikt så bränner man ju inte så mycket kalorier när man är bollrädd... oj oj oj... Är det ingen som fattar att Amanda och Marie jämt är förkylda när det är gympa just av de anledningarna? (kroppsångest och bollrädsla) Jag måste förtydliga tror jag... klämma in mer ångest.

(Men jag ska inte ta bort käckekapitlet när de lämnar bollen! Vet att du gillar det, Anna;)

Kommentarer
Postat av: SvintoSara

Kolla min bilddagbok! Genast! :oD

2006-11-12 @ 23:33:34
Postat av: mamma

ingen mer ångest!! jag tycker det blir för mycket då. jag är helt på det klara i alla fall att våra unga tu inte gillar idrott!!!! oh! ingen övertydlighet!

2006-11-13 @ 16:40:02
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: annalivet

nä, för mig är du också tydlig nog! klart som korvspad.

2006-11-20 @ 22:33:28
Postat av: Paullina

Follow your dreams, you can reach your goals.

2009-12-23 @ 11:46:43
URL: http://paullina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0