Queens of the sun

Lördag kväll. Sitter framför datorn, medan halva Brighton dansar sig glada på någon klubb. Har redan haft min fest. En delad vinare på stranden med min väninna Morgan. Vi skrev en dikt tillsammans "Queens of the sun".  Kändes bra att flumma och leka med orden.

När jag kom hem gav jag mig själv internetförbud och lät mitt huvud jobba med Amanda (ja, det är hon som är hjältinnan i min bok) Ganska matematiskt jobb för tillfället... gjorde upp en tabell på datorn med kapitelrubriker. Har kommit på att det räcker att Amanda går på ETT gig i första delen.

Kommentarer
Postat av: Jakubcarmen

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2009-01-30 @ 13:38:05
URL: http://jakubcarmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0