Champagne

I går korkade jag upp champagnen för att fira att jag numera kan presentera mig som FÖRFATTARE. Min ungdomsroman med arbetsnamnet "Punkindustriell hårdrockare med attityd" kommer att bli utgiven av Författarhuset (www.forfattarhuset.se) nästa höst. Hurra, hurra, hurra, hurra. Det är cirka tre veckor sen förläggaren ringde upp mig och sa att de vill publicera min bok.

Jag har fortfarande inte fattat att min högsta önskan gått i uppfyllelse och kommer nog inte att fatta förrän jag ser boken i tryck... Anledningen att jag väntade med champagnen tills igår var att jag behövde uppmuntran inför det HÅRDA ARBETET, dvs redigeringen. Och efter en klunk champagne och en sida med anteckningar bestämde jag mig för att starta denna blogg om min skrivkamp.

Kommentarer
Postat av: Steve McKagan

Skrivkamp förväxlas ju lätt med Skrivkramp, men den ordleken kanske är medveten?

2006-07-31 @ 18:44:24
Postat av: Anonym

Ja, din himla språk polis ;)(medveten särskrivning för att reta upp dig!)

2006-08-01 @ 19:03:10
Postat av: Steve McKagan

Mellan klockan 16 och 20 kollar vi på glykol och spolar vatten och olja på din bil.

Den du!

2006-08-01 @ 20:56:46
Postat av: Svinto

Du är värd all champagne i världen, du är bäst!

2006-08-07 @ 19:58:52
Postat av: Sara

Tänk vad länge sedan detta var! Och nu är du klar!!!

2006-11-01 @ 00:45:19
Postat av: SvintoSara

underbart! glöm inte att fira bloggens 5-årsdag i slutet av juli nu!

2011-01-19 @ 20:52:09
URL: http://thegamegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0