Brännmärken

Puh! Back to a routine like the old days... Tur att det var molnigt idag (bra skrivarväder)

Har jobbat med Amanda mellan 11 och 4. Bara små avbrott för kaffe,  te och toast. Jag har tagit mig igenom början av första delen. (Presentationen)

*Lagt in lite mer filosofiska funderingar från Amandas sida
* Ändrat lite i Kims bakgrundshistoria (misstänker att jag skrev så mycket om hennes döda pappa i början bara för att avreagera mig när min pojkväns mamma dog)
*Gjort Danny Demon lite djupare genom att lägga in en framgångsrik storasyster.

Men vad jag är mest nöjd med är :
*Lade in en liten utläggning om brännmärken i första brevet till Kim
* Döpte breven hon skrivit tidigare i livet till "Barndomsbrev"

Dags att sluta jobba för idag. Ska stå på scen ikväll med mitt "poesi-band". Det är jag + mina väninnor Petra och Morgan. Ingen av oss är musikalisk så vi bildade ett band och kör dikter istället för sånger. Yeah!

Kommentarer
Postat av: Steve McKagan

Är det jag som är Danny Demon o du är hans storasyster eller? =)

2006-07-31 @ 18:41:47
Postat av: Steve McKagan

Sen kanske det räcker med ett blogginlägg om dagen...annars kanske du räknas som spammare!

2006-07-31 @ 20:27:24
Postat av: Lollo

Nej, tyvärr är du inte med i denna bok;) Men jag kanske kan låta någon äta banan på toaletten ;)

2006-08-01 @ 19:04:36
Postat av: Svinto

Bra att du döpt breven! Jag undrar hela tiden om de är skriva i nutid eller tidigare... enn del verkar vara tidigare andra verkar hon skriva samtidigt som saker händer...

2006-08-07 @ 20:08:27
Postat av: Mikajennie

Keep up these useful pieces.

2008-09-04 @ 11:22:40
URL: http://mikajennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0