Sleten


Jag känner mig bara SÅ SLITEN. (sleten på småländska ;)

Orkar inte göra nånting.

Måste ta mig till Heathrow i alla fall och hoppa på mitt plan imorgon bitti. En vecka i Sverige är förhoppningsvis bra för min hälsa.

Angående länkarna: Tack för hjälpen Ängeln, ska undersöka närmare. Sara: just nu är det enklast om man klickar på länkarna "Min poesi" och "Mitt poesiband" i högerspalten under rubriken "länkar"

Anna: Du har jättemycket att dela med dig av! Många fina tankar och ord i ditt huvud... så starta en blogg om du känner för det.

Ser fram mot drink för att fira Amanda i Stockholm. Verkar som om alla kan. (Sara, Anna, Lotta, Gisela)
Tack än en gång för all hjälp med min bok. Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: annalivet

bloggen är på g. lottapotta har hjälpt mig lite idag så snart är jag inne i smeten jag med. lagom till att alla andra lägger ner kanske? men jag hör av mig med länk inom kort.

2006-12-26 @ 18:17:43
Postat av: Nicklasjuni

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2008-10-17 @ 13:30:51
URL: http://nicklasjuni.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0