Pundaffären och länkar till min poesi...

Hohohoho... jag är mitt uppe i julstressen och har köpt ytliga, meningslösa julklappar till min familj på The Pound shop (där alla saker kostar £1, lite som bubbeltian ;) Har dåligt samvete... men vad ska man göra när de inte önskar sig något speciellt? (de har fått nog av mina dikter och skriverier)

Anyway... är lite hostig igen. Men ikväll ska jag försöka ta mig ut och framföra poesi.

Kolla mina länkar:

www.myspace.com/louicepoetry82

www.myspace.com/writingsisterscollective1

Om ni har högtalare på datorn kan ni även lyssna!

Någon som förresten vet hur man gör klickbara länkar i ett blogginlägg???
(man kan klicka på länkarna i högerspalten  "Min poesi" och "Mitt poesiband". men jag vet inte hur man gör för att länkarna ovan ska bli klickbara)

Kommentarer
Postat av: ängeln

du markerar det du vill göra som länk där du skriver inlägget. sedan finns det ett menyval som ser ut som kedja, tryck på den så löser sig det mesta. :) tog ett tag innan jag fick kläm på det med.

det är inget fel på presenter från bubbeltian eller ngn liknande affär. det är tanken som räknas :)

2006-12-18 @ 16:02:33
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: jo

Bubbeltian... ligger det i Nässjö elle?.. Sötaste namnet.. Call me when you are home dear!( är på landet t.o.m 25:e)Kram:)

2006-12-18 @ 20:04:47
Postat av: annalivet

jag funtar lite på att skaffa mig en egen blogg, men vet inte om jag har något att dela med mig av? ikväll känns livet mest stressigt och pressigt. vet inte ens vilken dag det är julafton. men jag ser fram emot ditt stockholmsbesök i mellandagarna.

lots of love

2006-12-18 @ 23:00:22
Postat av: Sara

Hej, är det bara jag som inte får länkarna att fungera? Kan ju bero på att jag måste ladda hem nåt program iofs, kollade inte så noga. Får försöka igen! KRAM!

2006-12-21 @ 11:53:19
Postat av: lotus

jag hoppas verkligen att ni kommer den 28e och ser mig och anna läsa! och musik och film!!!!

2006-12-21 @ 16:17:28
URL: http://kreckla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0