Någonstans i luften

Hoho... tungt att komma igång igen efter en veckas uppehåll...
(men skitkul att ha Svinto-Sara på besök så klart :)

Innan det tillfälliga avbrottet jobbade jag med festkapitlen då Amanda hånglade med Eddie på Jontes fest. Nu har jag kommit till kapitlet NÅGONSTANS I LUFTEN.

Är inte säker på hur mycket Kim ska bry sig... i nuläget blir hon ju inte arg överhuvudtaget... hon bara skickar tillbaka Eddie till London... Har svårt för detta kapitel överhuvudtaget. För mycket hattig dialog... Måste fokusera mer på Amandas känslor och hennes utegångsförbud... Ibland blir jag för ivrig bara för att jag vill ha fram Kims åsikter.

Några tips på vad jag kan göra med detta kapitel skulle uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Sigmundmary

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-03-17 @ 09:01:45
URL: http://sigmundmary.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0